lovely of journey genk~

Monday, September 17, 2012

menang!


Sebelum masuk sem baru di uitm shah alam...
aku msuk pertandingan gubahan gula2 anjuran KEMAS kt tmn perumahan aku...

Mula2  tu malu nk p pertandingan, sb xdak geng..
well bila xdak geng nie, malu tu sudah mesti lar..
at last, aku bwk adik2 aku p jd peneman aku..
well, bru best da geng, wlupun just only my brothers, 
they'r very supported...hihihi

this is the result, i got number one. (winner). kihkihkih

nie pertandingan MASAK UBI KAYU 




nie lak pertandingan HIAS KEK











this is mine. GUBAHAN GULA2 sy, siap nma lg tau..hihihi

 1,2,3...mula!

relax sudeh..

nie, tempek2 gula2 ja..haha..senang ja!


susun jgn xsusun...
kasi lekat kuat2...

TIPS:
  • gubahan gula2 atau apa shj gubahan yg melibatkan makanan, jgn menggunakan jarum sebagai bahan utk melekatkan ia dan bahan gubahan.
  • pastikan, gubahan anda penuh dengan bahan2 gubahan tanpa meninggalkan ruang kosong.
...(^_^)...



No comments:

Post a Comment

Search This Blog